Νέο Renault CLIO
Το καλύτερο CLIO που έγινε ποτέ!

Πιο μοντέρνο και πιο σπορτίφ από ποτέ, το νέο Renault CLIO βασίζεται στο DNA που ευθύνεται για την 30χρονη, και πλέον, εμπορική του επιτυχία. Σχεδιασμένο με βάση την αρχή της «Εξέλιξης και Επανάστασης», το νέο Renault CLIO θέτει νέους κανόνες, με πιο ώριμη σχεδίαση αμαξώματος και ένα πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό.

×

Πιο μοντέρνο και δυναμικό από όποια πλευρά και να το δεις, το νέο Renault CLIO κληρονομεί τα αισθησιακά μοτίβα της προηγούμενης γενιάς. Ωστόσο, η νέα γενιά του κερδίζει σε εκφραστικότητα, ενώ κρατάει το κομψό της προφίλ. Στο μπροστινό μέρος, το καπό ενσωματώνει ένα μοτίβο νεύρων που του χαρίζουν ένα ανάγλυφο εφέ. Η γρίλια της μάσκας είναι μεγαλύτερη και ο μπροστινός προφυλακτήρας είναι περισσότερο τονισμένος, με έναν πολύ εκφραστικό κεντρικό αεραγωγό που βοηθάει, παράλληλα, και την καλύτερη ψύξη του κινητήρα. Αναφορικά με το μέγεθός του, το νέο CLIO έχει 14 χλστ. μικρότερο μήκος από τον προκάτοχό του, αλλά παραμένει πιο ευρύχωρο εσωτερικά. Ακολούθως, το αμάξωμα έχει χαμηλώσει κατά 30 χλστ., προσφέροντας καλύτερη αεροδυναμική και πιο σπορτίφ χαρακτήρα. Οι τροχοί 17 ιντσών (ανάλογα την έκδοση) αναβαθμίζουν την δυναμική εμφάνιση του νέου μοντέλου, ενώ λεπτομέρειες, όπως η κεραία που μοιάζει με πτερύγιο καρχαρία, τα 100% φώτα LED, η πληθωρική πίσω πόρτα και η χρωμιωμένη διακοσμητική γραμμή γύρω από τα παράθυρα αναβαθμίζουν, συνολικά, την εικόνα του εξωτερικού, αλλά και την αίσθηση απτής ποιότητας.

×

Η καμπίνα των επιβατών του νέου CLIO προσφέρει νέα επίπεδα απτής ποιότητας κατασκευής, με χρήση κορυφαίων υλικών, επένδυση πλαστικών μαλακής υφής στο ταμπλό, στις επενδύσεις στις πόρτες και στο περίγραμμα της κεντρική κονσόλας, αλλά και σχολαστικό φινίρισμα. Υιοθετώντας έναν πιο συμπαγή σχεδιασμό, προκειμένου να απελευθερωθεί περισσότερος χώρος και να ενσωματωθούν περισσότερες τεχνολογίες, το «Smart Cockpit» του νέου CLIO είναι οδηγοκεντρικό. Η κυματοειδής σχεδίαση, δίνει την αίσθηση του μεγαλύτερου πλάτους. Εξοπλισμένο με οθόνες με τη μεγαλύτερη επιφάνεια θέασης πληροφοριών της κατηγορίας, το νέο CLIO προσφέρει μια τελείως καινούρια εργονομική προσέγγιση, που ενισχύει μία επιβλητική, κορυφαία, εμπειρία οδήγησης. Παράλληλα, το νέο μοντέλο καθιστά απόλυτα προσιτές στο ευρύ κοινό τεχνολογικές καινοτομίες μοναδικές για την κατηγορία.

×

Η νέα πλατφόρμα CMF-B, στην οποία βασίζεται το νέο Renault CLIO ενσωματώνει πληθώρα πλεονεκτημάτων. Η αρχιτεκτονική σχεδίασής της εξασφαλίζει μικρότερο συνολικό βάρος στο αυτοκίνητο (κατά 50 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο, κυρίως στο αμάξωμα, τους άξονες, και το καπό). Διαθέτει ειδικό πάτωμα που βελτιώνει αισθητά την αεροδυναμική (20 χιλιοστά μικρότερο συντελεστή Cd). Οι δύο αυτές αναβαθμίσεις επέφεραν επίσης βελτίωση στην κατανάλωση και τις εκπομπές του CO2. Το Νέο CLIO προσφέρει επίσης και βελτιωμένη ηχομόνωση, κυρίως χάρη στην ειδική μόνωση στο χώρο του κινητήρα. Παράλληλα, η πλατφόρμα CMF-B του νέου CLIO έχει πλήρως ανασχεδιαστεί ώστε να προσφέρει το μέγιστο βαθμό ασφαλείας σε ότι αφορά τη δομή του αμαξώματος, τα πλευρικά τμήματα και τα εμπρός και πίσω πάνελς, κυρίως χάρη στην υιοθέτηση χάλυβα υψηλής αντοχής και τη χρήση ειδικής συγκολλητικής ουσίας για την ενίσχυση της δομικής ακαμψίας μεταξύ χαλύβδινων πλακών. Αυτές οι βελτιώσεις προσφέρουν στους επιβάτες το μέγιστο δυνατό βαθμό ασφαλείας.

×

Το νέο Renault CLIO διατίθεται με μία υπερπλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης (1.0 SCe 75hp, 1.0 TCe 100hp με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο CVT, 1.3 TCe 130hp με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων), διπλού καυσίμου (1.0 TCe 100 LPG) και diesel (1.5 Blue dCi 85hp & 115hp). Οι κινητήρες ενσωματώνουν τεχνολογίες αιχμής που πληρούν τις πιο πρόσφατες προδιαγραφές και επιτυγχάνουν από τις καλύτερες επιδόσεις κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων στην κατηγορία. Επιπρόσθετα, και για πρώτη φορά στο Groupe Renault, μέσα στο 2020 το νέο CLIO θα διατίθεται και στην υβριδική έκδοση E-TECH, συνδυαστική ισχύος 140 ίππων.

×

Ένα από τα βασικά στοιχεία του «Smart Cockpit» στο νέο Renault CLIO είναι η οθόνη αφής 9,3’’ του συστήματος multimedia, η οποία και αποτελεί τη μεγαλύτερη που έχει εξοπλίσει ποτέ κάποιο μοντέλο της Renault. Αυτό το κάθετα διαμορφωμένο tablet με την κοίλη οθόνη, αυξάνει οπτικά τον όγκο του ταμπλό, προσφέρει στην καμπίνα μια πιο μοντέρνα αίσθηση, ενώ βελτιώνει την ορατότητα της οθόνης. Στραμμένη προς την πλευρά του οδηγού, η οθόνη, με τη λειτουργία EASY LINK, συγκεντρώνει όλες τις multimedia, infotainment και navi λειτουργίες, καθώς και τις ρυθμίσεις του συστήματος παραμετροποίησης του οχήματος MULTI-SENSE, καθιστώντας πολύ εύκολη τη λειτουργία τους. Παράλληλα, το νέο CLIO εφοδιάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων (7-10,25’’), που αντικαθιστά τις αναλογικές εφαρμογές, ενώ έχει τη δυνατότητα προσωποποίησης των διαθέσιμων πληροφοριών, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνεται και η τρισδιάστατη απεικόνιση του συστήματος πλοήγησης.

×

Τo νέο Renault CLIO διακρίθηκε ως το Best in Class μοντέλο της κατηγορίας του από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP, ενώ έγινε το 22ο μοντέλο στην ιστορία της Renault που κερδίζει την ανώτατη διάκριση των 5 αστέρων. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στη δομή αλλά και τον εξοπλισμό του που του χαρίζει κορυφαία επίδοση στην αξιολόγηση παθητικής ασφάλειας, ενώ, παράλληλα, μια πλήρης γκάμα προηγμένων ηλεκτρονικών βοηθημάτων οδήγησης, του εξασφαλίζουν κορυφαία επίδοση στην αξιολόγηση της ενεργητικής ασφάλειας. Το νέο CLIO πλαισιώνεται από μια ευρεία γκάμα εξοπλισμού ασφάλειας που περιλαμβάνει: 6 αερόσακους, ABS με σύστημα υποβοήθησης απότομου φρεναρίσματος, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης πορείας καθώς και προειδοποίησης εκτροπής από τη λωρίδα, σύστημα αναγνώρισης πινακίδων οδικής σήμανσης και ενημέρωσης τήρησης ορίων ταχύτητας, προειδοποίηση εγγύτητας, σύστημα ενεργού φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, cruise control με περιοριστή ταχύτητας, ηχητική και οπτική ενημέρωση λυσίματος όλων (ακόμα και των πίσω) ζωνών ασφαλείας, emergency call, 100% full LED εμπρός φώτα (με σύστημα αυτόματης εναλλαγής φώτων υψηλής σκάλας ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού), όλα στάνταρ από τη βασική έκδοση.

Γκάμα κινητήρων

Το νέο Renault CLIO διατίθεται με μία υπερπλήρη γκάμα κινητήρων βενζίνης (1.0 SCe 75hp, 1.0 TCe 100hp με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο CVT, 1.3 TCe 130hp με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων), διπλού καυσίμου (1.0 TCe 100 LPG) και diesel (1.5 Blue dCi 85hp & 115hp)

SELECT VERSION
Max power
75 HP
Max speed
162 km/h
Acceleration
16,4 sec
Engine Layout
3 Cyl
Traction
FWD
Max torque
95 Nm
Max power
100 HP
Max speed
187 km/h
Acceleration
11,8 sec
Engine Layout
3 Cyl
Traction
FWD
Max torque
160 Nm
Max power
100 HP
Max speed
188 km/h
Acceleration
12.5 sec
Engine Layout
3 Cyl
Traction
FWD
Max torque
160 Nm
Max power
130 HP
Max speed
200 km/h
Acceleration
9 sec
Engine Layout
4Cyl
Traction
FWD
Max torque
240 Nm
Max power
85 HP
Max speed
178 km/h
Acceleration
14.7 sec
Engine Layout
4 Cyl
Traction
FWD
Max torque
220 Nm
Max power
115 HP
Max speed
197 km/h
Acceleration
9.9 sec
Engine Layout
4 Cyl
Traction
FWD
Max torque
260 Nm
×

Κυβισμός: 999 cc
Καύσιμο: Βενζίνη
Ισχύς: 75 PS/6.250 rpm
Ροπή: 9.6 kgm/3600 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h:16,4 sec
Τελική ταχύτητα: 162km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 112 gr/km
Βάρος: 1148 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.050/1.798/1.440 mm
Μεταξόνιο: 2.583 mm
Χώρος αποσκευών: 391 lt

×

Κυβισμός: 999 cc
Καύσιμο: Βενζίνη
Ισχύς: 100 PS/5.000 rpm
Ροπή: 10,6 kgm/2750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h:11,8 sec
Τελική ταχύτητα: 187km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5,2 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 116 gr/km
Βάρος: 1148 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.050/1.798/1.440 mm
Μεταξόνιο: 2.583 mm
Χώρος αποσκευών: 391 lt

×

Κυβισμός: 999 cc
Καύσιμο: Βενζίνη
Ισχύς: 100 PS/5.000 rpm
Ροπή: 10,6 kgm/2750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h:12,5 sec
Τελική ταχύτητα: 188 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5,7 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 94 gr/km
Βάρος: 1206 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.050/1.798/1.440 mm
Μεταξόνιο: 2.583 mm
Χώρος αποσκευών: 391 lt

×

Κυβισμός: 1.333 cc
Καύσιμο: Βενζίνη
Ισχύς: 130 PS/5000 rpm
Ροπή: 24.3 kgm/1600 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων / Αυτόματο 7 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h:9 sec
Τελική ταχύτητα: 200km/h
Μεικτή κατανάλωση: 5.7 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 118 gr/km
Βάρος: 1248 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.050/1.798/1.440 mm
Μεταξόνιο: 2.583 mm
Χώρος αποσκευών: 391 lt

×

Κυβισμός: 1.461 cc
Καύσιμο: Πετρέλαιο
Ισχύς: 85 PS/3750 rpm
Ροπή: 22.4 kgm/1750 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 14,7 sec
Τελική ταχύτητα: 178km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,2 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 94 gr/km
Βάρος: 1277 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.050/1.798/1.440 mm
Μεταξόνιο: 2.583 mm
Χώρος αποσκευών: 391 lt

×

Κυβισμός: 1.461 cc
Καύσιμο: Πετρέλαιο
Ισχύς: 115 PS/3750 rpm
Ροπή: 26.3 kgm/2000 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 9,9 sec
Τελική ταχύτητα: 197 km/h
Μεικτή κατανάλωση: 4,2 l/100 km (εργοστασιακή τιμή)
Εκπομπές CO2: 94 gr/km
Βάρος: 1277 kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 4.050/1.798/1.440 mm
Μεταξόνιο: 2.583 mm
Χώρος αποσκευών: 391 lt

Top